تورومیخوام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تورومیخوام
نوشته شده در سه شنبه 12 دی 1391
بازدید : 286
نویسنده : AmiRez

به تو احتیاج دارم برای اینکه از من مراقبت کنی

به دستانت احتیاج دارم چون سرنوشتم رارسم می کند

به تو احتیاج دارم چون چهره ام راروشن میکنی

به قلبت احتیاج دارم برای اینکه خوشبختم میکند

به اطمینانت احتیاج دارم

به"دوست دارم"تو احتیاج دارم چون رویایم را فراهم میسازد




:: موضوعات مرتبط: مطلب عاشقانه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا در تاریخ : 1391/10/18/1 - - گفته است :
سلام عزیزم از وبلاگت دیدن کردم خوب بود لینکت میکنم توهم منو لینک کن مرسسسسسسسسسسی!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir